شال و روسری به عنوان یک پوشش یا حجاب مورد توجه زنان ایران و کشور های اسلامی قرار گرفته است . شال و روسری یکی از تولیدات صنایع پوشاک هست که نه تنها در ایران که در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی دیگر هم به میزان زیاد تولید می شود زیرا کشورهای مسلمان در جهان زیاد هستند از این رو سود زیادی برای تولید کنندگان به همراه دارد . شال و روسری پشمی یکی از انواع این محصولات می باشد و بستگی به موقعیت و زمانی دارد که از آن استفاده شود که معمولاً در فصل سرما به خاطر حفظ زیبایی و همچنین جلوگیری از سرما ، از شال و روسری پشمی استفاده می کنند . 

خرید مستقیم شال و روسری پشمی جدید

انواع مدل های شال و روسری پشمی

انواع مدل های شال و روسری پشمی

انتخاب شال و روسری سلیقه ای می باشد و بستگی به محیط و شرایط و همچنین گرما و سرما دارد .شال و روسری انواع و مدل های گوناگون در رنگ های مختلف دارند . شال و روسری پشمی یکی از این مدل ها می باشد . شال پشمی زیبا ترکیبی از رنگ و جنس و ضخامت و گرما می باشد . جنس شال پشمی ، از زیر مجموعه پارچه های پنبه ای می باشد . البته این را ام باید بگوییم که شال پشمی مناسب فصل سرما می باشد ، چون وظیفه آن محافظت در برابر سرما می باشد . این گونه از روسری و شال پشمی چروک نمی شود ولی اگر هم چروک شود و شما مجبور شوید که آن را اتو بزنید باید به صورت غیر مستقیم اتو کنید تا تار و پود و الیاف آن صدمه نبیند ، برای این کار از یک محافظ یا پارچه بر روی شال و روسری استفاده کنید . این گونه از شال ها را با لباس های گرم در فصل سرما می توانید ست و هماهنگ کنید و بپوشید و خوش به درخشید . ما در سایت خود انواع مدل های شال و روسری پشمی را به فروش می رسانیم . جهت خرید و دیدن به سایت ما سر بزنید . 

جدیدترین قیمت انواع شال و روسری

جدیدترین قیمت انواع شال و روسری

روسری ترکمنی از پوشش های زنان ترکمن پی باشد . طرح های روسری ترکمن خیلی فراوان و زیاد می باشد و در طرح ها و رنگ های زیاد در بازار موجود می باشد . قیمت روسری ترکمنی بستگی به جنس و کیفیت روسری دارد . اکثریت این روسری ها ریشه های بسیار بلند دارند و نشانه هویت و ترکمن بودن آنها می باشد . از این روسری ها به عنوان روسری سنتی هم نام می برند ، به خاطر ریشه روسری و هم چنین گل دار بودن طرح روسری از عنوان سنتی استفاده می کنند . شما بهتر است خرید مستقیم شال و روسری جدید را از سایت ما انجام دهید چون تنوع روسری و شال زیاد می باشد . 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها