روسری یکی از  اجزای پوشش و لباس خانم ها بخصوص در کشور های مسلمان دنیاست. این پوشش از یک پارچه که به شکل مربع یا مثلث بوده و دور تا دور آن دور دوزی شده است، تشکیل می شود و بر روی سر بانوان قرار می گیرد. بنابراین استفاده از آن علاوه بر حفظ حجاب، به گرم شدن سر و گردن و جلوگیری از نفوذ هوای سرد به بدن هم کمک میکند. خرید مستقیم روسری پاییزه شیک، از مراجع پخش آن امکان پدیر است.

خرید مستقیم روسری پاییزه شیک

آنچه باید درباره روسری پاییزه بدانید

آنچه باید درباره روسری پاییزه بدانید روسری و شال سفید مجلسی مهم ترین پوشش زنان مسلمان است، اما به دلیل تنوع بسیار زیادی که در طرح، رنگ و مدل های آن وجود دارد، زنان سایر کشور ها و ادیان دیگر نیز از آن استفاده می کنند. چرا که به حفظ زیبایی و تکمیل کردن تیپ و استایل آن ها کمک می نماید.

به علاوه در فصول پاییز و زمستان که دمای هوا پایین می آید، استفاده کردن از یک روسری مناسب برای جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی بسیار ضروری است. ما در این مطلب آنچه را که باید درباره روسری پاییزه بدانید خدمت شما عرض می کنیم.

معمولا روسری های پاییزه از جنس پارچه نخی یا ساتن تولید می شوند. اما چیزی که بیش از همه در مورد آن ها اهمیت دارد، میزان ضخامت و تراکم بافت پارچه می باشد. چرا که به این ترتیب از عبور کردن هوا و نفوذ سرما به سر و بدن افراد جلوگیری می کنند.

در هنگام خرید روسری نخی، بهتر است آن را جلوی صورت خود بگیرید و سعی کنید از پشت آن به اطراف نگاه کنید. اگر ضخامت آن به قدری بود که نتوانستید به خوبی پشت روسری را ببینید، گزینه مناسبی برای خرید می باشد.

در مورد روسری های ساتن هم، می توانید ضخامت آن را با دستان خود بسنجید. اگر پارچه روسری از انسجام کافی برخوردار بوده و بافت یکنواختی داشت، می توانید آن را انتخاب نمایید.

قیمت یک جین روسری پاییزه شیک

قیمت یک جین روسری پاییزه شیک معمولا مراکز عمده فروشی روسری و شال توربان، آن ها را به صورت جینی و کلی به فروش می رسانند. چرا که عمدتا خرده فروشان این محصولات برای تهیه بار مورد نیازشان به آن ها مراجعه می کنند، تا این اجناس را با نرخ کمتری خریداری کنند.

قیمت یک جین روسری پاییزه شیک و زیبا در این مراکز، بر اساس نرخ خرید و قیمت تولیدی محاسبه می گردد و سود فروش از آن حذف می شود.

اما به طور کلی قیمت روسری پاییزه به چند فاکتور مختلف بستگی دارد که شامل: جنس پارچه روسری، طرح، رنگ، ابعاد یا قواره روسری، داخلی یا خارجی بودن محصول و میزان تورم داخلی کشور می باشد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها