شال و روسری بخش جدایی ناپذیر از مد و استایل ایرانی است. به همین دلیل خانم های ایرانی همواره به دنبال خرید روسری های با کیفیت در طرح و رنگ های مختلف هستند. همچنین با پوشیدن شال و روسری جدید به همراه مانتو و شلوار قدیمی می توان ظاهری کاملا متفاومت ساخت. در واقع با یک دست مانتو و شلوار و چند دست شال و روسری امکان ایجاد چندین استایل شیک و زیبا با کمترین هزینه فراهم می شود. 

خرید عمده شال و روسری جدید ترک

جدیدترین طرح شال و روسری جدید بهاره

جدیدترین طرح شال و روسری جدید بهاره شال و روسری های بهاره به گونه ای طراحی می شوند که از نظر طرح و رنگ با این فصل هماهنگی داشته باشند. همچنین جنس شال های بهاره معمولا سبک و نازک است. 

در جدید ترین طرح های شال و روسری بهاره، شال های پهن و روسری های بزرگ مشاهده می شوند. شال و روسری های عریض در مد و استایل بهاره سال 99 بسیار پر طرفدار اند. 

برای اکثر خانم ها مهم است که روسری از روی سر، به پایین سر نخورد و نخ کش نشود. خرید روسری ترک معمولا این انتظارات را برآورده می کند. روسری ترک، از با کیفیت ترین پارچه ها تهیه می شود و سر دوز آن نیز با کیفیت و مرغوب می باشد. این روسری ها در مقابل شست و شو تغییر رنگ نمی دهند و لطافت خود را از دست نمی دهند. 

یکی دیگر از مواردی که برای خانم ها اهمیت دارد اتو پذیری و  چروک نشدن روسری است. شال و روسری های بهاره ترک از پارچه های ضد چروک تولید می شوند که می توان بعد از شست و شو و خشک شدن بلافاصله آن ها را پوشید. البته طرح های چروک شال های بهاره هم زیبایی چشمگیری دارند و هم خانم ها را برای همیشه از اتو کشیدن شال بی نیاز می کند. 

مرکزپخش عمده شال و روسری

مرکزپخش عمده شال و روسری کمدی پر از لباس به همراه روسری های رنگارنگ و مرغوب هر خانمی را به وجد می آورد. به همین دلیل بازار تولید و فروش روسری همواره پر رونق است. خرید شال و روسری عمده و فروش آن می تواند کسب و کاری بسیار سود آور باشد. در مرکز پخش عمده شال و روسری این امکان وجود دارد که زیبا ترین و باکیفیت ترین روسری ها را در تعداد  بالا و با قیمتی پایین تر نسبت به قیمت تک فروشی خریداری کنید. 

این شال و روسری ها مستقیما از بهترین تولیدی ها جمع آوری می شوند تا به صورت عمده در اختیار شما قرار بگیرند و زینت بخش پوشش شما باشند. 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها