انتخاب شال و روسری شیک و برازنده برای هر خانم با سلیقه ای بسیار مهم است و در حقیقت می توان گفت که انتخاب مناسب شال و روسری می تواند کل تیپ شما را تحت تاثیر قرار دهد؛ چون اولین چیزی هست که در استایل به چشم می آید. شال و روسری برند از پر فروش ترین لباس های پوششی زنانه است که برای هر سنی مناسب می باشد. برای خرید عمده این محصول می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده اصلی اقدام کنید و بهترین مارک روسری ترک و ایرانی را با نازل ترین قیمت بخرید.خرید عمده شال و روسری برند

بررسی انواع مختلف شال و روسری

بررسی انواع مختلف شال و روسری به طور کل شال و روسری را به دو بخش مجلسی و اسپرت تقسیم می کنند که هر کدام باز به اجناس مختلفی تقسیم می شوند. اگر شما برای خرید حضوری به فروشگاهی رجوع کنید، اولین سوال فروشنده این است که کار مجلسی می خواهید یا اسپرت.

این دو کار معمولا از نظر جنس و طرح با هم متفاوت اند. جنس های مجلسی لطیف تر و ظریف تر هستند در صورتی که مدل های اسپرت معمولا نخی می باشند که با توجه به فصل نازک و ضخیم می شود.

شال و روسری های مجلسی مناسب برای انواع مجالس مختلف اعم از مهمانی ها، عروسی ها و … می باشد و دارای رنگ های متنوعی است که برای هر سلیقه ای مناسب است. از اصلی ترین اجناس آن می توان به حریر، لمه، تافته، ساتن و … اشاره کرد.

البته قابل به ذکر است که دنیای مد را نمی توان نادیده گرفت و هر گروه از انواع شال و روسری از طرح و رنگ سال الهام می گیرند. به عنوان مثال امسال شال و روسری های شاین دار بسیار پر فروش بوده است.

توزیع کننده انواع شال و روسری برند

توزیع کننده انواع شال و روسری برند توزیع کننده انواع شال و روسری از گرانترین مارک روسری گرفته تا ارزان ترین آن ها را توزیع می کند ولی فروش شال و روسری برند همواره بیشتر از بقیه است.

هر کدام از انواع آن ها قیمت منحصر به فرد خود را دارد که با توجه به خرید عمده و تک قیمت ها تغییر می کند. مسلما قیمت عمده یک کالا از قیمت تک آن به مراتب ارزان تر می باشد.

توزیع کننده اصلی در واقع در قالب یک سایت فعالیت می کند که به نوعی نمایندگی برند های مختلف جهان می باشد و به صورت مستقیم و بدون واسطه با کیفیت ترین و جدید ترین طرح های روز دنیا را از برترین برند های دنیا با نازل ترین قیمت به دست مصرف کننده می رساند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها