رایج ترین و پراستفاده ترین پوشش سر برای بانوان در ایران شال و روسری می باشد که متناسب با هر فصل به بازار عرضه می شود.

به همین دلیل این پوشاک هر ساله تولید و خرید عمده دارد و این نوع خرید از کارخانه های تولید صنعتی شال و روسری بافتنی صورت می گیرد و خرید عمده شال و روسری بافتنی دست دوز و منجق دوزی با بهترین جنس کاموا از بافندگان ماهر شرکت های مربوط صورت می گیرد

خرید عمده شال و روسری بافتنی پاییزه جدید

مشخصات شال و روسری بافتنی رنگ سال

مشخصات شال و روسری بافتنی رنگ سال شال و روسری یکی از پوشاک اصلی بانوان کشورمان است که سهم زیادی از توجه رو به خودش اختصاص داده است. چون شال و روسری مربوط به صورت می شود و در اولین نگاه به همدیگر توجهمان به آن قسمت جلب می شود و نوع شال و روسری روی ظاهر فرد تاثیر گذار است.

شال و روسری مانند هر پوشاک دیگر هر سال با ایجاد تغییراتی مد می شود این تغییرات آنچنان ریز نیست مثلا برای پاییز و زمستان شال بافتنی جایگزین شال های نازک تابستانی می شود بافت این شال ها مثل کت بافتنی نیست و نازک تر از آن است و گرمای خوبی دارد.

طوری که این اکسسواری در نوع بافت که بافتی ریز، درشت، گره ای و در نوع نقش و نگار که فانتزی، طرح کلاسیک، ابعاد هندسی، خال دار و کلی تنوع طرح دیگر و در رنگ شال که بسیار مانور داده می شود که امسال چه رنگی مد باشد که بیشتر انتخاب رنگ سال با رنگی که دنیای مد جهانی اعلام می شود مشخص می شود که هر سال فرق می کند ولی وقتی وارد فروشگاه می شوید متوجه آن خواهید شد که چه رنگی، رنگ سال است.

چون انواع شال و روسری بافت در یک رنگ مشخص که با رنگ و طرح های دیگر ترکیب شده است مثلا رنگ زرد و طوسی که جدیدا رنگ سال بود رنگی بود که با رنگ آمیزی طبیعت پاییز ست می شد و شال های با زمینه زرد و حاشیه ی طوسی و برعکس و یا ترکیب این دو در طرح و ترکیب های متنوع موجود بود.

قیمت عرضه شال و روسری بافتنی در بازار

قیمت عرضه شال و روسری بافتنی در بازار شال بافتنی پاییزه برعکس شال تابستانی به دو نوع می تواند تولید شود بافت دستی و بافت صنعتی البته بافت دستی کمتر دیده می شود که نوع تولید می تواند بر روی قیمت عرضه تاثیر گذار باشد.

شال و روسری بافتنی در بازار اکثرا صنعتی هستند و پوشاک ضروریست که بسیار موجود است و بخاطر همین قیمت های قابل قبولی دارند.

قیمت عرضه روسری و شال به نوع کاموای بافت، قد شال(متری یا معمولی)، قواره ی روسری(بزرگ یا کوچک)، آیا مد و رنگ سال است و حتی طرح های روی شال نیز گاهی مد می شود و همگی در تعیین قیمت این اکسسواری موثر است.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها