تولید کنندگان شال و روسری، انواع و اقسام مختلفی از این نوع پوشاک را وارد بازار کرده اند که این موضوع، باعث بروز تنوع بالای این محصولات شده است. شال و روسری دور دست دوز یکی از انواع مرغوب این اجناس است. این نوع شال و روسری علاوه بر کیفیت عالی و نخ کش نشدن اطراف آن، از ظاهری زیبا و مشتری پسند نیز برخوردار می باشد.

خرید شال و روسری ابریشمی دور دست دوز

مدل های جدید روسری ساتن دور دست دوز

مدل های جدید روسری ساتن دور دست دوز شال و روسری از اصلی ترین نیازهای پوشاکی بانوان عزیز سرزمین ما می باشد، که برای رفع این نیاز اساسی تولیدکنندگان پوشاک، گام های موثری برجای گذاشته اند.

روسری ساتن یکی از انواع این نوع پوشاک است، که خود به تنهایی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد، و علاوه بر آن مدل های جدید نیز هر روز روانه ی بازار متنوع پوشاک می شوند.

روسری ساتن ابریشمی و دور دست دوز یکی از انواع زیبا و شکیل روسری هاست که به نوبه ی خود، خریداران زیادی را از جای جای دنیا مجذوب خود کرده است.

مرکز فروش شال دست دوز کار شده

مرکز فروش شال دست دوز کار شده شال و روسری از لحاظ جنس و رنگ بسیار متنوع است، که همین موضوع باعث شده تا این نوع پوشاک رنج قیمت پایین تا بالا را شامل شود، به گونه ای که فرد با توجه به سلیقه شخصی خود می تواند مناسب با بودجه ی دلخواه از میان تنوع گوناگون این محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کند.

قیمت شال و روسری بر اساس خصوصیات ظاهری و جنس پارچه متغیر است. خریداران برای روزهای تابستانی و بهاری معمولا مایل به خرید شال های نخی و ابریشمی هستند، چرا که این نوع پارچه ها به سبب سبکی و خنکی برای این نوع فصول مناسب تر است.

شال و روسری های ضخیم تر، با الیاف ضخیم از جنس پشم بیشتر برای روز های سرد سال مناسب است و در این ایام خریداران زیادی را به همراه دارد. شال و روسری های کار شده و مجلسی نیز، جدا از نوع و جنس پارچه همیشه هواداران خاص خود را دارند.

از پرفروش ترین انواع این سطح، می توان به شال دست دوز کار شده اشاره کرد. این نوع شال برای مجالس رسمی و مهمانی های شیک و به یاد ماندنی استفاده می شود که برای شخص، ظاهری آراسته و شکیل را به ارمغان می آورد، و جلوه ای زیبا را برای همگان به نمایش می گذارد.

تمامی این پوشاک هم به صورت عمده و هم به صورت جزء به فروش می رسند.

مرکز فروش شال و روسری به صورت عمده در بازار بزرگ تهران می باشد و از آنجا می توان با قیمت پایین تر به این پوشاک متنوع دست پیدا کرد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها