خرید شال حریر توپ توپی یکی از بهترین و پرفروش ترین شال مجلسی دخترانه می باشد که امروزه در انواع مدل و طرح و رنگ در بازار های کشور وجود داشته و به فروش می رسد و قیمت آن ها نیز نسبت به دیگر شال قواره بزرگ مناسب می باشد به همین خاطر بازار خرید این نوع روبالشی ها روز به روز در حل افزایش می باشد برای تامین نیاز های مردم در کشور ما انواع مراکز های مختلفی وجود دارد که که انواع مختلف روبالشی ساتن ابریشی را تولید کرده و به صورت عمده و با قیمت مناسب به سراسر کشور پخش می نمایند .

خرید شال حریر توپ توپی

چند ویژگی مهم شال حریر

چند ویژگی مهم شال حریر در هنگام بازید از فروشگاه های انواع شال و روسری قواره بزرگ چه به صورت حضوری و چه اینترنتی با انواع مختلف رنگ و مدل هایی مواجه می شوید که شاید سردرگم بشوید نگران نباشید ما و همکاران عزیز در کنار شما خواهیم بود تا به بیشتر رنگ بندی های این روبالشتی ها در حد امکان پرداخته وانواع آن ها را برای شما دوستان عزیز بگوییم پس اگ تمایلی دارید می توانید تا آخر با ما همراه باشید.

زیرا قول می دهیم بعد از مطالعه مطالب این پیوست نه تنها پشیمان نشده بلکه با دستی پر و ذهنی آگاه تر می تواند از انواع رنگ بندی ها بازید نمایید. اولین مطلبی که در این خصوص می توانیم بگوییم این است که با انواع رنگ های مختلفی مانند قرمز وسبز وسفید وصورتی، بنفش، آبی وغیره وجود دارد علت این همه تنوع در رنگ این است که با هرسلیقه ای متناسب باشد و بانوان در هر سلیقه ای که باشد بتوانند روبالشتی های مد نظر خودشان را تهیه نموده و استفاده کنند و به عنوان نکته پایانی اشاره کنم که ممکن است رنگ های بکارفته شده درآن ها به کیفیت کار وهمچنین به قیمت آن ها نیز تاثیر بسیاری بگذارد. تنوع رنگ باعث شده است خرید روبالشتی ساتن افزایش یابد.

در این پیوست می خواهیم بنا به درخواست مکرر خوانندگان عزیز به طرح های استفاده شده در این شال حریر کرپ ساده بپردازیم اولین مطلب در رابطه با طرح های آن ها می توانیم بگوییم که بعضی از این روبالشتی ها ساده بوده و بدون طرح می باشد اما تعداد بسیاری از آن ها طرح دار بوده به طوری که با طرح های مختلف و شیکی روی آن دوخته می شود برای روشن تر شدن این موضوع مهم درادامه پیوست با ما همراه باشید.

طرح های ایجاد شده روی این ساتن ها می تواند از خوده پارچه باشد و یا از طریق نخ های رنگارنگ روی آن طرح های خاصی مانند گل ودرخت حیوانات و غیره دوخته شود و یا گاهی هم امکان دارد که توسط تیکه های از پارچه های مختلف رو این کار ها چسبانده شود که در این صورت زیبایی کار را دو چندان می نماید دوستان دقت نمایید که هر یک از این طرح های دوخته شده به ایده خوده تولید کننده بر می گردد تولید کننده هر چقدر ایده های زیبا و منحصر به فردی را داشته باشد به طبع روبالشتی ها زیبایی نیز تولید می شود. همین تنوع در طرح و رنگ آن باعث شده است روز به روز سفارش روبالشتی ساتن افزایش یابد.

نحوه تولید شال حریر

نحوه تولید شال حریر قیمت روبالشتی عروسکی بستگی به نوع پارچه انتخابی شما دارد. شما باید قبل از تهیه روبالشتی با طرح دلخواه خود باید با ویژگی های پارچه مورد نظر خود آشنایی داشته باشید.قبل از خرید پارچه باید از تعداد شانه های به کار رفته در پارچه روبالشتی یا همان میزان نخ استفاده شده در پارچه اطمینان حاصل کنید زیرا یکی از مهم ترین مشخصه های قبل از خرید پارچه می باشد.

معمولا عدد بیان شده برای شانه های یک پارچه برای هر متر یا سانتی متر پارچه باشد.به این صورت که اگر هر چه تعداد شانه ها بیشتر باشد پارچه از کیفیت مطلوب تری برخوردار است البته باید به جنس نخ های استفاده شده نیز توجه کرد زیرا نقش مهمی در جنس پارچه دارد. پس بهتر است که از نوع نخ به کار رفته شده برای تولید پارچه توجه ویژه تری داشته باشید تا شانه های پارچه.

به عنوان مثال پارچه هایی که از نخ خالص تولید شده باشند راحتی بیشتری دارند و به راحتی تا خورده می شوند و همچنین قیمت بالاتری دارند ولی پارچه های پلی استری نسبت به پارچه های نخی راحتی کمتری دارند. ولی امروزه در بازار پارچه هایی وجود دارند که از ترکیب پلی استر و نخ هستند که هم راحتی متناسبی دارند و هم قیمت آن نسبت به پارچه های خالص نخی کمتر می باشد.که بیشتر نوع پسند مردم همی پارچه های ترکیبی است که به راحتی در بازار قابل تهیه هستند.

راهنمای شستشوی شال حریر

راهنمای شستشوی شال حریر جنس های مختلفی از پارچه های روبالشتی عروسکی وجود دارد که باید قبل از خرید به آن توجه کنید.مانند پارچه هایی که با پنبه مصری تولید شده اند که عالی ترین نوع پنبه است، پارچه هایی که با این نخ تولید شده باشد هم بسیار راحت است هم طول عمر زیادی دارد.

یک نوع دیگر از پارچه برای روبالشتی پارچه هایی با جنس ساتن است که نسبت به پارچه های دیگر کمی سنگین تر است و راحتی مطلوبی دارد و شکل ظاهری براق و صاف آن از دیگر ویژگی های این نوع پترچه است. جنس ملحفه به کار رفته برای بالشت ها بسیار مهم می باشد زیرا نقش بسیار مهمی در سلامت پوست و موی سر شما دارد.طبق تحقیقات انجام شده بالشت هایی با ملحفه پنبه ای نسبت به بالشت هایی با ملحفه لیریشمی از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.

به این دلیل که ابریشم صاف است و زمانی که شما خواب هستید باعث چین و چروک روی صورت شما نمی شود.از دیگر برتری روبالشتی از جنس ابریشم این است که اگر در شست و شوی آن دقت کند می توانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید،همچنین بعد از مدتی استفاده از روبالشتی ابریشمی متوجه می شوید که وز موهایتان خیلی کمتر از قبل شده است.

عرضه مستقیم شال حریر توپ توپی

عرضه مستقیم شال حریر توپ توپی بعد از مطالعه ی طرح و رنگ های این روبالشتی ها نوبت به قیمت آن ها می رسد در رابطه به قیمت آن ها می توانیم بگوییم که با توجه به طرح و رنگی که دارد قیمت های مختلفی داشته اما اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم می توانیم بگوییم که قیمت روبالشتی ساتن ابریشم ساده نسبت به طرح دار آن مناسب می باشد . با توجه به اینکه این رو بالشتی ها قیمت های مختلفی داشته وهمچنین زیبای و های منحصر به فردی را دارد همین امر باعث شده است پخش روبالشتی ابریشم و به دنبال آن خرید آن زیاد شده باشد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها