خرید جینی شال اچ پی اس به قیمت استثنایی بازار عالی دارد چون کیفیت این نوع برند فوق العاده می باشد و قیمت استثنایی آن هم باعث شده مشتریان بتوانند با کمترین هزینه آن را خرید نمایند. شال و روسری یکی از پوشش های خانم ها می باشند که به منظور پوشاندن موی سر استفاده می شوند علاوه بر این نقش مهمی روی زیبایی خانم ها دارند به همین دلیل در هنگام خرید آن باید حساسیت فراوانی از خود نشان دهید.

خرید جینی شال اچ پی اس بقیمت استثنایی

کارخانه شال و روسری اچ پی اس در کجاست؟

کارخانه شال و روسری اچ پی اس در کجاست؟ کارخانه اچ پی اس همان کارخانه شال و روسری حریر پردیس شهریار می باشد که با استفاده از پارچه های اعلا مانند ویسکوز، پلی استر، اکریلیک و ابریشم سعی می کند جدیدترین شال ها و روسری ها را تولید و روانه بازار ها کند از انواع شال های تولیدی در این کارخانه می توان به شال نخی، سوپر نخ، لنین، کرپ نخ، جناقی، شاین، دو لب ترک، مامی مات و بافت اشاره کرد.

فروش عمده شال و روسری های برند اچ پی اس بیشتر در طرح های سنتی، طرح بته جقه و طرح های هرمس انجام می شود علاوه بر این روسری های نخی hps از پرفروش ترین می باشند در هنگام خرید این نوع پوشاک های زنانه باید به استایل خود توجه بفرمایید به عنوان نمونه برای استایل کژوال باید شال و روسری های غیرلوکس مانند شال و روسری های نخی را خریداری نمایید.

برای ملاقات های رسمی و مجالس مانند عروسی ها باید از مدل های لوکس شال و روسری استفاده کنید به عنوان نمونه می توان به حریر، ابریشم و ساتن اشاره کرد و برای محیط نیمه رسمی بهتر است روی رنگ شال و روسری مانور بیشتری داده شود.

نمایندگی فروش عمده شال اچ پی اس

نمایندگی فروش عمده شال اچ پی اس نمایندگی فروش شال اچ پی اس زیر نظر تولید کننده فعالیت می کند و علاوه بر عرضه محصول به خدمات پس از فروش و مشاوره های رایگان هم مشغول می باشد و به صورت حضوری و آنلاین به مشتریان خود خدمات می دهد. علاوه بر این انواع جنس های شال را عرضه می نماید که ما در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • شال ابریشمی: برای فصل تابستان و بهار مناسب می باشد علاوه بر این برای مجالس جشن و عروسی کاربرد دارد.
  • شال ساتن:  برای مجالس استفاده می شود و جزو شال و روسری های لوکس می باشد.
  • شال اسپان: همان شال های می باشد که به وسیله نخ پلی استر بافته شده اند و برای فصل تابستان بهترین گزینه است.
  • شال آکریل: به وسیله نخ های مصنوعی و پف کرده بافته شده است و برای زمستان مناسب می باشد.
  • حریر: جزو شال های لاچری می باشد که کیفیت و قیمت بالای دارد.
  • جاکارد یا ژاکار: دارای طرح های درون بافت است و کیفیت خوبی دارد.
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها