به کجا چنین شتابان؟ حراج شال و روسری سوپر نخ طرح دار آغاز شد، حراج بزرگ و باورنکردنی انواع شال و روسری سوپرنخ با قیمتی که فراتر از انتظار شما است هم اکنون آغاز شده و با قیمت عمده و مستقیم قابلیت فروش به شما مشتریان گرامی را دارد، ما زیباترین و جذاب ترین این محصول را در ابعاد گوناگون و با مرغوبیت جنس فوق العاده با نازلترین قیمت در برندهای hps، ریچموند، اچ پی اس ، آناهیتا، ladylacentti، سیمارو، سیدو در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

حراج انواع شال و روسری سوپرنخ طرح دار

خصوصیات شال و روسری سوپرنخ زرد طوسی

خصوصیات شال و روسری سوپرنخ زرد طوسی شل و روسری سوپرنخ زرد طوسی یا ترکیب این دو رنگ به مرحله تولید رسیده است، این محصول نخی خنکای بسیار خوبی را به مصرف کننده منتقل می کند، به لحاظ ظاهری استایل بسیار شیک و چشم نوازی شامل آن شده و می توان گفت ابعاد آن بسیار بزرگ بوده و خیلی خوب روی سر قرار می گیرد و لیز نمی خورد، طرح های بسیار زیبایی برای آن در نظر گرفته شده و در نقوش ریز یا درشت روی پارچه چاپ شده است.

برای فصل زیبا و دلنواز تابستان گزینه بسیار خوبی بوده و قابلیت شستشوی آسان دارد، اتوکشی مناسب و خشک شدن در یک بازه زمانی بسیار کوتاه از دیگر مشخصات آن به شمار می آید، اصولا به لحاظ سایز و اندازه تقریبا دو متر در یک متر اندازه گیری شده است، قواره های بزرگی شامل این نوع روسری و شال می شود.

ترکیبات رنگی بسیار زیبا و منسجمی برای این تولیدات در نظر گرفته شده و شما می توانید آن را با البسه خود و یا حتی کیف و کفش خود ست نموده و هارمونی لازم را ایجاد نمایید، حراج شال طرح دار یک فرصت عالی برای شما خریداران محترم است تا بهترین خرید را از این طریق انجام دهید.

فروشگاه عرضه شال و روسری سوپرنخ جدید

فروشگاه عرضه شال و روسری سوپرنخ جدید عرضه شال و روسری سوپر نخ در انواع مختلف و با قیمت عمده از طریق فروشگاه مربوطه در اشکال مستقیم امکان پذیر می باشد، فروشگاه های متعدد و معتبری در زمینه عرضه شال و روسری در برندهای معتبر فعالیت دارند و همواره آن را با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا در دسترس مشتریان قرار می دهند، خرید از این فروشگاه ها به صورت عمده موجبات کاهش قیمت را فراهم نموده و قدرت مالی مشتریان را افزایش می دهد.

شما مشتریان گرامی می توانید در صورت تمایل با برقراری ارتباط با واحد فروش اقدام به ثبت سفارش نموده و آن را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در طرح و مدل و رنگ متنوع و متعدد خریداری نمایید، حراج شال طرحدار مطالبات بسیار خوبی را به همراه داشته و فروش قابل توجهی را در بازار رقم زده است.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها