معمولا اکثر مراکز پخش روسری قواره دار با قیمت های مختلف و متنوعی انواع مدل روسری و شال های برندهای مختلف بازار را به فروش میرساند یکی از دلایل اصلی که خرید از عمده فروشان و بنکداران روسری قواره دار را جذاب میکند داشتن تنوع طرحی،از انواع روسری قواره دارهای ایرانی و خارجی از دلایل جذابیت خرید عمده از بنکداران و عمده فروشان روسری قواره دار می باشد.

تولید کننده روسری قواره دار ابریشمی

چرا روسری قواره دار مورد استقبال واقع شد؟

چرا روسری قواره دار مورد استقبال واقع شد؟

روسری تشکیل شده از پارچه ای مربعی شکل که دارای اندازه های متفاوتی می باشد. یکی از رایجترین اندازه های آن ۱۰۰*۱۰۰ سانتیمتر است. هر ساله یکی از اندازه های ذکر شده بین خانم ها مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد مثلا در سال ۹۵ سایزهای ۱۰۰*۱۰۰ از جنس ابریشم و ساتن با طرح گل های درشت مورد توجه قرار گرفتند. و در سال ۹۶ سایز ۱۲۰*۱۲۰ و ۱۴۰*۱۴۰ معروف به روسری قواره دار و یا قواره بزرگ، بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفت.

این نوع از حجاب معموما نزد خانم های مسن تر و خانم هایی که حجاب چادر دارند محبوبیت دارند. اما در سال گذشته با مد شدن قواره بزرگ، خانم های جوان و دارای پوشش مانتو هم علاقه زیادی به این روسری ها پیدا کرداند. این محصولات دارای مدل ها و جنس های مختلفی می باشند که از انواع آن می توان به روسری نخی, ابریشم, ساتن, گیپور, حاشیه دار و …. اشاره کرد.

عرضه مستقیم روسری قواره دار جدید

عرضه مستقیم روسری قواره دار جدید

مدل روسری قواره دارهای قیمت ارزان همیشه در خرید عمده برای مغازه داران از جذابیت بسیار بالا برخوردار بوده اند مدل روسری های قواره بلند همیشه از دغذغه های اصلی بسیاری از فروشندگان هنگام خرید عمده بوده است و همچنین شال های قواره سه متری نیز در بازار همیشه از قیمت بالایی برخوردار هستند معمولا اگر بخواهیم این روسری قواره دار را با قیمت مناسب خریداری نماییم طرح های وارداتی انها یعنی چینی در دسترس هستند.

که اکثر عمده فروشان روسری قواره دار معمولا طرح های روسری قواره دار های چینی را در کنار مدل های داخلی دارند و معمولا روسری قواره دار حراجی جزو مدل های چینی و پاکستانی معمولا می باشند. بازار روسری یکی از بازارهای زیر مجموعه پوشاک زنانه در بازار پوشاک زنانه ایران محسوب می شود در این بازار روسری های زنانه دارای تنوع طرحی بسیار بالا می باشند.

تولید روسری قواره دارهای زنانه زیبایی الگویی و طرحی را بر کیفیت پارچه ترجیح می دهند و اغلب سعی در تولید مدل روسری هایی دارند که از لحاظ طرحی و مدلی منحصر به فرد باشند بنابراین معمولا در خلق مدل های طرحی جدید اکثرا خلاقیت های منحصر به فردی را ازعرضه روسری جدید های برندهای ایرانی در بازار می بینیم.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها