کارگاه های تولیدی همواره تلاش می کنند تا با فرا رسیدن فصول مختلف سال، متنوع ترین و بهترین انواع شال و روسری جدید دخترانه و زنانه شیک و خوش طرح را با بالاترین کیفیت تولید و با قیمت های منصفانه روانه بازار کنند. مرکز پیش رو با آغاز سومین فصل سال، زیباترین روسری های مناسب پاییز را به صورت عمده به فروش می رساند.

تولیدی روسری جدید دخترانه شیک

نکات مهم انتخاب روسری دخترانه

نکات مهم انتخاب روسری دخترانه

چنانچه قصد خرید یک روسری دخترانه شیک را برای خود و یا عزیزانتان دارید بهتر است پیش از خرید، این نکات را مورد توجه قرار داده تا از خرید خود احساس رضایت داشته باشید.

  1. به جنس و کیفیت روسری دقت کنید. اگر به دنبال خرید یک روسری بهاره هستید بهتر است به سراغ جنس های نخی که خنک هم هستند بروید ولی اگر می خواهید برای فصل پاییز خرید داشته باشید، روسری و شال بافت پاییزه می تواند بهترین انتخاب باشد.همچنین مشخص کنید که روسری مورد نظر قرار است در مجالس و مهمانی ها به سر شود یا عمدتا برای استفاده روزمره می خواهید آن را خریداری کنید.
  2. طرح و نقش. تنوع نقش و نگارهای روسری بسیار زیاد است. مثلا هم نمونه های تک رنگ ساده با طیف رنگی گسترده وجود دارد و هم روسری های طرح دار رنگارنگ. لذا بایستی برای خود مشخص کنید که چه نوعی برای شما جذابیت بیشتری داشته و مناسبتر است.
  3. سایز روسری. منظور از سایز یا قواره همان طول و عرض روزی است. مثلا وقتی گفته می شود قواره 140 منظور این است که طول و عرض روسری 140 سانتیمتر می باشد.امروزه تنوع قواره های روسری های دخترانه و زنانه بسیار گسترده است. در پشت ویترین هر مغازه و فروشگاه از روسری های قواره کوچک تا انواع روسری قواره بزرگ را می توان مشاهده نمود. بنابراین باید برای خود مشخص کنید که یک روسری جمع و جور می خواهید یا یک روسری بزرگ.
  4. بودجه خود را مشخص کنید. همانطور که شال و روسری از تنوع طرح و مدل برخوردار است، به لحاظ قیمتی نیز گستردگی دارد.یک شال یا روسری بسته به جنس، اندازه، طرح، برند و تعداد سفارش می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد.

قیمت یک جین روسری جدید دخترانه شیک

قیمت یک جین روسری جدید دخترانه شیک

مغازه داران و خریداران عزیز چنانچه قصد خرید جدیدترین مدل های شال و روسری را دارند می توانند از طریق این مجموعه اقدام به خرید نمایند.

همانطور که می دانید قیمت یک جین روسری بسته به پارامترهای مختلف، متغیر است ولی به طور کلی این شرکت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با قیمتی مناسب و منصفانه، این محصول را به فروش رساند تا هم فروشنده و هم خریدار بتوانند حاشیه سود مناسبی داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده نمونه کارها و استعلام قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده، با واحد فروش تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها