روسری به عنوان عضو جدایی ناپذیر از استایل خانم های مسلمان شناخته می شود. در میان انواع گوناگون جنس های این محصول، شال و روسری حریر کرپ به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود همواره طرفداران زیادی دارد. 

تولیدکننده شال و روسری حریر کرپ

مزیت های شال و روسری حریر کرپ

مزیت های شال و روسری حریر کرپ هر خانم شیک پوشی می کوشد تا روسری خود را با دیگر لباس هایش هماهنگ کند. شال و روسری حریر کرپ با تنوع رنگ بسیار بالایی که دارد، یکی از گزینه های مناسب برای یافتن طرح و رنگ دلخواه است.

برای خانم های محجبه سر نخوردن روسری بر روی سر نکته ای بسیار با اهمیت است. چه بسا روسری های خوش طرح و رنگی که به دلیل سر بودن جنسشان همیشه در ته کمد می مانند و هرگز استفاده نمی شوند. شال و روسری های حریر کرپ سر نمی خورند و به خوبی بر روی سر می مانند.

چه کسی دلش می خواهد هر بار پیش از پوشیدن روسری اتو به دست بگیرد؟ و یا مدام مراقب این باشد که به جایی تکیه ندهد مبادا بر روی روسری اش چروک بی افتد. روسری کرپ حریر ساده به دلیل چروک ناپذیر بودن انتخاب بسیاری از خانم هاست. خانم های چادری هرگز دوست ندارند رد کش چادر را برجا مانده به روی روسری ببینند. و خوشبختانه برای روسری های کرپ هرگز چنین اتفاقی نمی افتد.

اگر از آن دسته خانم هایی باشید که ترجیح می دهند شال و روسری مشکی بر سر کنند حتما متوجه تفاوت روسری کرپ مشکی یا دیگر روسری های مشکی شده اید. روسری کرپ مشکی کاملا مشکی است و حتی با شست و شوی مداوم نیز ذره ای بور و بد رنگ نمی شود. 

قیمت روز انواع شال و روسری

قیمت روز انواع شال و روسری تنوع این محصولات به قدری بالاست که سبب شده تغییرات قیمت شال و روسری بازه ی بزرگی را شامل شود. امروزه در بازار، شال و روسری های چند ده هزار تومانی و شال و روسری های چند صد هزار تومانی هم زمان در کنار هم به فروش می رسند. 

تغییرات قیمت شال و روسری تا حدودی وابسته به جنس این محصولات است. دو روسری هم اندازه و هم شکل اگر دو جنس متفاوت داشته باشند قیمت های مختلفی خواهند داشت. به عنوان مثال روسری های ساتن از روسری های ابریشم ارزان تر هستند. اما نام و برند تولید کننده روسری نیز می تواند در قیمت نهایی آن تاثیرگذار باشد. 

خانم ها می توانند با کمی ذکاوت، هم زمان از قیمت و کیفیت مناسب بهره مند شوند. راه های مختلفی جهت تشخیص شال و روسری با کیفیت از شال و روسری نا مرغوب وجود دارد. 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها