طراحی و رنگ بندی روسری از ویژگی های مهمی است که مورد توجه بانوان ایرانی می باشد و این محصول در سایزهای مختلف و با توجه به سلیقه اکثریت مشتریان تولید و به بازار عرضه می شود؛ این مرکز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده روسری قواره 120 سانتی مجلسی در کشور مطرح می باشد که در زمینه تامین نیاز متقاضیان شهرهای مختلف، فعالیت گسترده ای دارد.

تولیدکننده روسری قواره 120 سانتی مجلسی

تفاوت روسری مجلسی با اسپرت

تفاوت روسری مجلسی با اسپرت برای بحث در مورد تفاوت روسری مجلسی و اسپرت باید به این نکته توجه کرد که از این دو نوع روسری برای چه موقعیتی می خواهید استفاده کنید.

معمولا برای مهمانی های رسمی، روسری مجلسی انتخاب می شود و در مواردی که قصد دارید به یک مهمانی غیر رسمی و دوستانه بروید می توانید لباسی راحتتر را انتخاب کنید؛ به عنوان مثال، استفاده از شال که به نوعی حالت اسپرت دارد، برای  مهمانی های دوستانه بسیار مناسب می باشد.

نحوه بستن روسری اسپرت یا مجلسی نیز بیانگر تفاوت آنها می باشد؛ هر ساله مدل های جدیدی از سایز، طرح، رنگ و نحوه استفاده از روسری در منابع مختلف منتشر می شود که کمک زیادی به خرید بهترین محصول با قیمت مناسب می کند. 

سایز انواع مدل های روسری نیز از عوامل ایجاد تفاوت بین نمونه های رسمی و اسپرت دانست؛ از محبوب ترین نوع روسری های غیر رسمی و اسپرت می توان به موارد دیر اشاره کرد:

  • شال ابریشم
  • شال نخی
  • شال سه متری یا هنرمندی
  • شال گیپور
  • شال حریر 

پرکاربردترین سایز قواره روسری های مجلسی 90*90 می باشد و برای روسری هایی از جنس ابریشم یا ساتن در قواره های 75*75 از محبوبیت بالایی برخوردار هستند؛ از طرفی روسری های اسپرت نیز در سایز 70*180 بیشترین مشتری را به خود اختصاص داده اند.

خرید روسری قواره 120 سانتی از کارخانه

خرید روسری قواره 120 سانتی از کارخانه برای خرید عمده روسری قواره 120 سانتی از کارخانه می توانید به صورت حضوری اقدام کنید یا از طریق همین سایت نمونه های دلخواه خود را مطابق با جدیدترین قیمت ها سفارش دهید.

قیمت روسری ابریشم عمده ای در بازار با توجه به طرح و رنگ های بی نظیرشان مشخص می شود و در قواره هایی با سایزهای متنوع قابل عرضه می گردند؛ با توجه به این که در خرید مستقیم روسری از کارخانه، واسطه ها حذف می شوند، محصول با قیمتی مناسب تر به دست مشتری می رسد.

روسری ساتن ساده را نیز می توان از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین روسری های موجود در بازار دانست که با هر مدل لباس مانتویی و مجلسی قابل ست کردن می باشد. 

انتخاب رنگ روسری نیز برای خرید آن ضروری می باشد و رنگ هایی همچون آبی نفتی، قهوه ای، و سبز تیره گزینه ای عالی برای فصل های سرد و رنگ هایی مانند آبی آسمانی، زرد و صورتی، مناسب برای فصل های گرم می باشند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها