کارشناسان پیش از شروع اقدامات خود در زمینه تولید شال و روسری تک رنگ، برنامه ریزی های مفصلی را به پیش می گیرند. در این راستا انواعی تازه و جدید با بهره گیری از مدل های اروپایی بافته می شوند و در این راستا، کلکسیونی از تنوعات موجود ایجاد می گردد. عاملی که دقت خریداران را روی این تولیدات منعکس می کند شاخصه تک رنگ بودن آن ها است.

توزیع کننده شال و روسری تک رنگ جدید

نحوه شستن انواع روسری و شال

نحوه شستن انواع روسری و شال

یکی از پوشش های ظریفی که باید در هنگام شست و شوی آن ها دقت فراوان را به خرج داد، انواع شال و روسری ها هستند.

این اجناس چون خیلی نازک و ریز بافت هستند به آسانی دچار نابودی و صدمات می شوند پس در هنگام تمیز کاری آن ها، اصول کلی را رعایت کنید تا به نتایجی مثبت برسید.

  1. در آغاز مواد شوینده خیلی سبک و دارای پاک کننده های ضعیف را انتخاب کرده و به استفاده برسانید. در این بین نمونه هایی مانند وایتکس که خیلی قوی می باشند اصلا برای پاکسازی این مدل ها مطلوب نیستند زیرا، الیاف پارچه ها را سست کرده و رنگ آن ها را از بین می برند.
  2. از سویی در این روند تولیدات را داخل ماشین های لباسشویی قرار ندهید. این وسایل برای نظافت البسه ای محکم به استفاده رسیده و برای شال بانوان معمولا مصرف نمی شوند. پس  می توانید تشتی را پر از آب کرده و وسایل کثیف را در آن ها قرار دهید. از این رو به نرمی و با انجام حرکاتی ملایم شروع به شستن آن ها نمایید. عموما چنگ زدن های فراوان به این محصولات آن ها را از یکنواختی در می آورند.
  3. آب های مورد استفاده برای رفع آلودگی های موجود نباید بیش از اندازه گرم به نظر بیایند. آب های ولرم رو به خنکی بهترین معیار ها برای امور دانسته می شوند. از سویی آب ها باید سالم و عاری از عوامل میکروب زا باشند.
  4. حواس خود را جمع کنید روسری ها از مدل هایی نباشند که رنگ پس می دهند. در صورتی که نمونه ای را در مایعات خیسانده و متوجه ایجاد رنگ های اضافی شدید، سعی نموده شال دیگری را با آن محصول همراه نکنید و به تنهایی به نظافت بپردازید. 

قیمت روز شال و روسری تک رنگ

قیمت روز شال و روسری تک رنگ

خرید روسری ترک در قیمت های متفاوت تری از نمونه های ایرانی به فروش می رسد. برگه هایی بر روی مدل های مختلف این اجناس با طرح و اندازه های گوناگون چه در داخل ایران و چه در خارج از آن، نصب شده اند که مقادیر فروش را به اطلاع می رسانند.

روسری نخی جدید هم در این راستا قیمت ها سالانه نوینی را به خود می گیرد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها