بسیاری از فروشندگان روسری در کشور به خرید روسری عمده در حجم بالایی در کشور می پردازد و انواع این پوشش ها را در جنس ها و ابعاد متنوعی به شیوه های گوناگونی در بازار به فروش می رسانند. به همین جهت می توان گفت بازار فروش روسری عمده از رونق بسیار زیادی برخوردار است و مشتریان می توانند با توجه به شرایطی که دارند به راحتی به تهیه انواع این روسری‌ها بپردازند. خرید روسری عمده معمولا تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه جویی خواهد کرد.

بازار فروش  روسری عمده

آشنایی با انواع مدل های روسری

آشنایی با انواع مدل های روسری آیا انواع مدل های گوناگون روسری ها را می شناسید؟

امروزه انواع مختلفی از روسری ها در مدل های متنوع توسط برندهای گوناگون تولید می گردد تا مشتریان به هنگام خرید این البسه دست بازتری را داشته باشند.

بنابراین می توان برخی از انواع مدل های روسری های موجود در بازار را به صورت زیر بیان کرد:

  • روسری نخی: این روسری ها جزء نازک ترین روسری های موجود در بازار می باشند که بیشترین استفاده از آنها در فصل های گرم سال می باشد چرا که به راحتی هوا در آنها جریان دارد و بر روی سر لیز نمی خورند و چروک نخواهند نمی شوند.
  • روسری پشمی: نمونه ای از پر استفاده ترین روسری های موجود در بازار روسری پشمی می باشد که به ندرت دچار چروک خواهد شد و از ضخامت بالایی برخوردار می باشد به طوری که از نفوذ سما به سر و گردن تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد.
  • روسری حریر: نمونه ای از زیباترین و سبک ترین روسری ها می باشد که بسیار نرم و لطیف هستند و بیشتر مناسب استفاده در مجالس و میهمانی ها می باشد. معمولا این روسری ها دارای طرح ها و رنگ های شاد و منحصر به فردی خواهند بود.
  • روسری ساتن: یکی از پر استفاده ترین روسری ها که استفاده بسیار زیادی از ان در جشن ها و مراسمات مختلف می گردد روسری ساتن می باشد که بسیار شیک و جذاب هستند و دارای براقیت خاصی هستند و به همین دلیل جلوه بسیار زیادی به مصرف کننده خواهند بخشید.

قیمت انبوه روسری عمده

قیمت انبوه روسری عمده امروزه انواع روسری ها در طرح ها و تناژ رنگی بالایی تولید می گردد که بسیار مورد توجه مشتریان قرار خواهد گرفت.

بنابراین بسیاری از مشتریانی که به دنبال خرید عمده این محصول می باشند به خرید این روسری ها در رنگ ها و طرح های متنوع خواهند پرداخت.

معمولا قیمت روسری عمده ارزان تر از روسری های تکی است چرا که شامل تخفیفاتی از سوی تولید کننده خواهد شد.

می توان گفت قیمت این روسری ها با توجه به نوسانات نرخ ارز، نوع خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، نوع جنس آن و … تعیین خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها